Jest jeszcze garmin mobile XT, dla posiadaczy N95 ważną funkcją jest obsługa wewnętrznego gpsa. Bardzo fajnie to działa wszystko. Nawet Poi z radarami jest
octavia rs i wyząbkowane opony....
Zwiń
X
-
Z tym bym się sprzeczał. Jeśli ktoś nie ma w ogóle amortyzatorów z przodu to też potrafią się opony wyschodkować.Zamieszczone przez RSJACAOczywiście tylko tył!!!
Ząbkują się tylko opnony z osi ni napędzanejMECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #
Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto
# # # # # # # # # # #
Moja O2
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159
Komentarz
-
-
Niby tak, ale przecież można przełożyć przód (napędzane) na tył i odwrotnie (różne stopnie zuzycia np. przód 4mm, tył 6mm - ja tak miałem) :? i wtedy po jakimś czasie masz wyząbkowany i przód i tył niestetyZamieszczone przez RSJACAOczywiście tylko tył!!!
Ząbkują się tylko opnony z osi ni napędzanej
Komentarz
-
-
Oj, geniusze...
Przełożyłem tył na przód na 500 km i była tragedia tym razem z przodu, opony wróciły na tył zamienione o 360 st na osi i z lewej na prawą, chałas został zminimalizowany do minimum.
Nie w tym rzecz.
Czy ktoś ma rs-a z takim problemem?
Jakie opony kupic?
To auto kosztowało 100 000pln, a chałas jest taki jak przy wyjechanych łożyskach... :chacha2 :evil:
[ Dodano: Czw 25 Paź, 07 01:27 ]
Oczekuję opinii od RSowców...octavia rs tdi
Komentarz
-
-
...pomimo iz nie jestem RSowcemZamieszczone przez RSJACAOczekuję opinii od RSowców...
,
to stary problem samochodow produkcji VAG takze O1, nalezy kupowac
opony o jak najwezszych panelach bieznika i nie robic przekladek przod na tyl
wtedy jest ok.
Ale myslalem iz na plycie golfa5 juz sobie poradzili z tym problemem!
Komentarz
-
-
taa, chyba wiekszosc nowych samochodow ma ten problem i związane jest to z konstrukcją wielowahaczowego zawieszenia, tylko tyle, fakt, ze mozna to zmniejszyć stosując "odpowiednie" opony, ale nie wiem jakie konkretnie, u mnie turanzy nie wyząbkowały przez 3 sezony jakoś tragicznie, ale trochę tak.Zamieszczone przez marcin pandapowiedzieli mi na serwisie ze to wina pokonywania szybko zakretow i zalecaja zakup miekiej gumy bo POTENZA nie nadaje sie na nasze drogi
RSJACA, ty geniuszu, przede wszystkim zmień sobie płeć :lol:
myślę, że albo masz jeszcze za mały przebieg, albo odporne opony, zobaczymy co dalej będzie.Zamieszczone przez MiKruSU mnie problem nie występuje.
[ Dodano: Czw 25 Paź, 07 08:45 ]
strasznie zawężasz sobie grono odpowiadajacych, pod wzgledem ząbkowania zawias mamy identyczny.Zamieszczone przez RSJACAOczekuję opinii od RSowców...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Mysle, ze to kwestia opon. We wzorze Exalto nie bardzo ma co ząbkować. Poza jednym cienkim zewnętrznym paskiem.Zamieszczone przez szkodamyślę, że albo masz jeszcze za mały przebieg, albo odporne opony, zobaczymy co dalej będzie.
Tak samo na Golfie V mamy Dunlop SP9000 juz drugi sezon i zero problemow z ząbkowaniem.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Ja na seryjnych Matadorach przejechalem 35kkm bez przekladania tylu na przod i bylo wszystko ok, ale na wiosne jak zmienialem zimowki to tyl poszedl do przodu i .... no wlasnie katastrofa, straszny halas nawet przy niskich predkosciach, przy hamowaniu kangurki i drgania. Teraz mam Uniroyale i wreszcie slysze swoj silnik
Komentarz
-
-
A ja przygarne kazde wyzabkowane Potenzy w rozmiarze 225/45/17 - i jeszcze browara postawie
nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Ja mam dunlopy SP 9000 225/45/17 :diabelski_usmiech , poząbkowane , że maskra siakaś .Zamieszczone przez Jabar1975A ja przygarne kazde wyzabkowane Potenzy w rozmiarze 225/45/17 - i jeszcze browara postawie
Przejechałem na nich jakieś 20 tyś . i te co były z tyłu można wywalić na śmietnik . Troche w tym jest tez mojej winy ,bo przez ten czas ani razu nie zamieniłem i miejscami tzn. przód na tył i w tej chwili hałasują niemiłosiernie :evil:
Komentarz
-
-
SZKODA: dzięki za płeć, nie zauważyłem tego "drobnego" przeoczenia...
A co do opon to dzięki za opinie, o lecie na razie zapminam i rozglądam się za zakupem sensownych zimówek.
Czy ktoś ma takie samo auto jak ja i ma doświadczenie w nieząbkujących zimówkach?
Słyszałem że Dunlop Winter Sport d3 to coś dobrego?octavia rs tdi
Komentarz
-
-
...to ciekawe bo mam tez takie tylko ze 205/60 R15 H i po pierwszym sezonie juz bucza,Zamieszczone przez greszczynJa mam dunlopy SP 9000 225/45/17 :diabelski_usmiech , poząbkowane , że maskra siakaś .
pomimo duzo jazdy po autostradach. Dotychczas nigdy nie mialem z tym problemow obojetne czy na letnich czy zimowych.
Komentarz
-
-
nie wiem jak to jest z seryjnym zawiasem ale zrobilem 40kkm w o2 z zalozonym zawiasem od RS'a i Sport Maxxy nie wykazaly duzych oznak "zabkowania" wrecz przeciwnie tylko niewielkie slady na rancie - a to co zostalo z opon po tylu kilometrach obsluzylo jeszcze dwa Uleze w SubaruZamieszczone przez RSJACAbez obrazy ale zwykła dwójka ma trochę inne zawieszenie szczgólnie pod wzgl twardości i z doświadczenia wiem że ząbkuje zupełnie inaczej
nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
Komentarz